Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2014 08:48 - Мъжът трябва да сe държи като мъж!
Автор: audan Категория: Други   
Прочетен: 5142 Коментари: 7 Гласове:
22

Последна промяна: 03.03.2018 00:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Отдавна се бях заканил да напиша тези редове, но все отлагах за по време на отпуските, които така и не получих. :) Явно - не ми е писано да "творя" в спокойна обстановка, затова пиша в затишията между битките.

Живея в кв. Стефан Караджа. Води се София, но за мен си е "село, близо до Големото село". Обитавам къща. Около мен е зеленина - дървета, люляков храст, цветя, тревица. Пеят птички и щурци (когато им дойде времето). Ако не се броят квартирантите от долния етаж, които ме тровят с цигарите си и тези в отсрещния блок с чалгата си, то живея в една селска идилия - мечта за доста хора от големите градове.

В момента работя под Битака - пак извън София, близо до Мала Швеция, както е по-известен кв. Малашевци. Не ползвам градски транспорт. Пеша до работното си място съм за 20"-30". Обратно - за 15"-20". :).

Освен кварталното магазинче, наблизо има "Фантастико" и "Кауфланд". Остава ни само един МОЛ с кино и няма излизане от квартала, освен за летуване на море.

======================

След всичко гореизписано, разбирате, че рядко "слизам до София". Правя го за извънредни покупки, срещи или за зъболечение. Последно "излизах" преди няколко месеца или година. Но това не е от съществено значение. По-важното и причината за този пост бе това, което видях, докато се возих по тролеи и автобуси.

Гледах как момчета на всякаква възраст седят, докато момичета, жени (понякога и с деца) и възрастни мъже стоят прави. Тази гледка е потресаваща!!!

Що за момчета са това? Що за възпитание получават? А какви ли мъже ще станат? Всъщност ... ще станат ли мъже? Или ще са някакви никакъвци, които, незнайно защо, ще се водят от мъжки пол в документите си ...

=============

Положението е лошо за жените и старите хора. Причината е ясна. Но лошо е и за бъдещето на България, изобщо. Защото, изчезнат ли мъжете, наследени от тези ...(съобразявам се със СЕМ), то ще се появят мъже, но "отвън".

Затова ли се биха и загиваха дедите ни? За да дадем земята и жените си на чужденци? И то - доброволно?!

===========

В заключение ще поясня - не мразя чужденците. И те са хора като нас. Мразя онези продажни "българи по документ", които унищожават българския дух. А човек без дух е лесен за управление, защото ценностната му система е занижена. Нека всеки да запази духа си, да го гради и да помага на останалите да поддържат своя!
Нека участваме в Новото Българско Възраждане!

image  Българин дава вода на ранен турски войник (Одрин, 1912 г. )






Гласувай:
22


Вълнообразно


1. minevv - да
14.07.2014 09:38
прав си,, но има още много зависими с този проблем неща
цитирай
2. syrmaepon - За съжаление възпитанието на по...
14.07.2014 10:27
За съжаление възпитанието на поколенията надхвърля рамките на семейството. От медиите непрестанно ни залива информация, че на безпринципните тарикати винаги се разминава. Какво да очакваме от децата си?
цитирай
3. leonleonovpom2 - Много си прав!
14.07.2014 14:38
Ролята на семейното възпитание е безспорна, но преди и държавата участваше.
С войнишката служба. Колкото и да е снизходително отношението към нея, вижда се и безпогрешно разпознавам коей е бил и кой не войник.
Тази служба отприщва развитието на мъжките качества
Сега много често чувам квалификации-Остави го, не виждаш ли какъв е женчо?
Първия път попитах-защо нарича Х така.Отговорът беще, Ами няма нищо мъжко в поведението, държи се като жена, даже и гласът му е писклив, като на жена, дотам я е докарал в имитирането на жени
Вярна е приказката за жена, която не е раждала и за мъж, който не е бил войник
На времето, на една от военните комисии ме бяха изкарали глух Получих призовка, да се явя на нова комисия, за да ме освободят
Цяла нощ не мигнах. мъчех се да си припомня откъде идва това, всичко си беше нормално.
И тогава се сетих, че с мен беше момче, с близко до моето име, което не дочуваше Явно неговите данни бяха вписани в моето досие.
На другия ден разказах историята. Невярващи, полковниците от комисията ми провериха целия слухов апарат . Дочух ги да коментират помежду си. Че обикновено идват и симулират, да отърват службата, а аз съм се натискал. Ако не било настояването ми, щели да ме освободят, без да правят кой знае какъв преглед, просто да се доверат и да потвърдят написаното
Да, но знаех, че над мен щеше да тегне клеймото, че не съм бил в казармата-, от рода на това-Оставете го, тоя, не е служил войник!
Поздрави!
цитирай
4. apollon - страхотна хуманна снимка
03.08.2014 20:20
страхотна хуманна снимка
цитирай
5. audan - Човещина спрямо врага
03.08.2014 21:06
apollon написа:
Cтрахотна хуманна снимка.

Да, Аполоне - трогваща с човещината си.

Сложих я, както и клипа под нея, защото поддържам твърдението на Росен Петров в неговата поредица 'Операция "Слава"":
... разбираме какви сме били, кои сме и какви можем да бъдем


Този българин ни показва какви можем да бъдем. Остава да го поискаме и поне да се опитаме да го направим.
цитирай
6. born - За голямо съжаление българската ...
14.08.2014 10:06
За голямо съжаление българската нация загнива и се топи ежечасно. Налагането на педалските евроатлантически ценности /каквото и да означава това/ е основната причина за демографския, ценностен и морален срив. Струва ми се, че процесът е преминал вече критичната си точка и връщане назад няма.
цитирай
7. audan - Не съм пълен песимист
22.08.2014 21:33
born написа:
За голямо съжаление българската нация загнива и се топи ежечасно. Налагането на педалските евроатлантически ценности /каквото и да означава това/ е основната причина за демографския, ценностен и морален срив. Струва ми се, че процесът е преминал вече критичната си точка и връщане назад няма.

Съгласен съмс написаното от Вас, born, освен в това,че "връщане назад няма'.
Българите сме инат-хора и ще се справим.

Сегашните деца се опълчват на чалгизационния избор на родителите си и се обръщат към българските традиции и фолклор.

Е, как да съм песимист?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: audan
Категория: Политика
Прочетен: 189844
Постинги: 17
Коментари: 89
Гласове: 4702
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031